خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار رحمانی گفت: انتظار از دستگاه های قانونی این است که نسبت به موضوع صیانت از حریم اعتقادات دینی مردم حساسیت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۶۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
سرهنگ پاسدار علیرضا رحمانی فرمانده سپاه شهرستان فسا در حاشیه محفل اُنس با قرآن کریم ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان زمینه اُنس و تقویت ارتباط معنوی با خداوند متعال را برای بندگان فراهم می آورد.

وی با بیان اینکه نسبت به مسئله ایجاد شبهه در دین می بایستی حساس بود، گفت: یکی از راهبردهای اصلی دشمنان انقلاب اسلامی که از طریق مسئله نفوذ آن را دنبال می کنند، " حساسیت زدایی از مبانی فکری و اعتقادی جامعه " است.

سرهنگ پاسدار رحمانی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس، پرورش یافتۀ مکتب امام حسین (علیه السلام) هستند، گفت: با حضور در هیئات مذهبی و محافل قرآنی و معنوی علاوه بر کسب نشاط روحی، با شهیدان تجدید بیعت می نماییم.

فرمانده سپاه فسا در پایان صحبت هایش با تاکید بر اینکه استکبار جهانی بنیان های دینی ملت ایران را هدف هجمه قرار داده است، گفت: انتظار از دستگاه های مسئول این است که نسبت به موضوع صیانت از حریم اعتقادات دینی مردم حساسیت بیشتری داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها