خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز:
دکتر علاالدینی گفت: اگر نسبت به تقویت معنویت و رشد اخلاقی یکدیگر و جامعه بی تفاوت باشیم، وظیفه دینی، اجتماعی و سازمانی خود را انجام نداده ایم
کد خبر: ۸۶۹۴۳۶۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
دکتر آرش علاالدینی فرمانده سپاه حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان ماه تربیت الهی و بهترین فرصت برای خودسازی، تزکیه نفس و اُنس با قرآن است.

وی با بیان اینکه ماموریت مهم سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن است، گفت: باید دلسوزانه و با همدلی در راستای تعالی و تقویت معنویات در جامعه با هدف کسب رضای خداوند تلاش کنیم.

دکتر علاالدینی با تاکید بر اینکه اگر نسبت به تقویت معنویت و رشد اخلاقی یکدیگر و جامعه بی تفاوت باشیم، وظیفه دینی، اجتماعی و سازمانی خود را انجام نداده ایم، گفت: امروز در عرصه جهاد فرهنگی باید همانند رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و با همان روحیه جهادی، ایثارگری و محبت عمل کنیم.

وی با بیان اینکه فرایض امر به معروف و نهی از منکر دو امانت بزرگ الهی هستند، گفت: اهتمام به این فرایض، بهترین جلوه اخلاق فردی و اجتماعی است، انضباط اجتماعی را تقویت می کند، و نشاندهندۀ احساس مسئولیت نسبت به جامعه و تقویت کننده نظارت همگانی است.

فرمانده سپاه حضرت احمد بن موسی (ع)  با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان، دلسوزترین افراد نسبت به مسائل جامعه هستند، گفت: برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژگی های مهمی نظیر هوشیاری و داشتن روحیه انقلابی که همان شاخصه های پاسداری هستند، نیاز داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها