همزمان با ایام معنوی ماه مبارک رمضان

حضور بسیجیان غرب شهرکرد بر مزار معطر شهدا

جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع)غرب شهرکرد بر سر تربت پاک شهیدان بهشت زهرا(س) تهران حضور یافتند و با آرمانهای والای اسوه های ایثار و مقاومت تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۴۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سید رضا علوی سرپرست اردوی اعزامی حوزه مقاومت بسیج امام صادق(علیه السلام) غرب شهرکرد، ضمن اعلام این جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع)غرب شهرکرد بر سر تربت پاک شهید سیداحمد پلارک حضور یافتند و با آرمانهای والای اسوه های ایثار و مقاومت تجدید پیمان کردند گفت: در این برنامه معنوی، جمعی از بسیجیان این حوزه با حضور بر سر تربت معطر شهید پلارک، علاوه بر ادای احترام به اسوه های ایثار و مقاومت، با آرمان های شهدا تجدید میٍثاق کردند .

سیدرضا علوی گفت: این اردوی معنوی برای ارتقای روحیه بسیجیان و یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

لازم به ذکر است : شهید سیداحمد پلارک متولد 1344 می باشدکه در سال 1366 در عملیات کربلای 8 و منطقه شلمچه به فوز شهادت نائل شد .

تربت نورانی این شهید سرافراز در قطعه 26 ، ردیف 32، تربت22 بهشت زهرا سلام الله علیها، همیشه معطر به بوی خوش و سنگ مزارش نمناک به عطر بهشتی می باشد .


ارسال نظرات