برگزاری المپیاد ورزشی یادواره شهدای مدافع حرم در ارومیه

دومین دوره المپیاد ورزشی محلات ارومیه با عنوان یادواره شهدای حرم به همت ناحیه مقاومت بسیج ارومیه و با هدف پاسداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم برگزارمی شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۴۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی محلات ارومیه با عنوان یادواره شهدای حرم و با هدف پاسداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم برگزار شد.

این المپیاد ورزشی توسط ناحیه مقاومت بسیج  ارومیه و شهرداری منطقه یک و با حضور 186 تیم و 2 هزار شرکت کننده از محلات منطقه یک شهرداری ارومیه در مدت زمان یک ماه در رشته‌های والیبال و فوتسال در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در سالن 9 دی ارومیه برگزار می‌شود.

سرهنگ علی حجازیفرفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در این مراسم گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با هدف ترویج روحیه ایثار، وحدت و نشاط و شاداب سازی جوانان و نوجوانان در محلات مختلف شهر، در طول سال مراسمات مختلف فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده و المپیاد ورزشی یادواره شهدای مدافع حرم نیز در همین راستا برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام اکنون در جبهه های مبارزه با تروریست های تکفیری، اسباب سربلندی پیروان اسلام ناب محمدی (ص) را فراهم آورده‌اند بنابراین پاسداشت یاد و نام آنها در رویدادهای مختلف فرهنگی یک وظیفه است که باید به نحو احسن صورت گیرد. لازم به توضیح است سازمان بسیج مساجد و محلات حامی اصلی  برنامه های شهدای مدافع حرم در زمینه های ورزشی و فرهنگی می باشد و در این عرصه به تلاش های خود ادامه خواهد داد .


ارسال نظرات