به همت ناحیه مقاومت بسیج رودبار(کرمان) اجرا شد:

طرح تکریم ایتام جنوب کرمان در ماه مهمانی خدا

گروه جهادی منادیان رحمت همچون سالهای گذشته حدود ۲۰ میلیون تومان سبدغذایی در ماه مبارک رمضان تهیه ودر بین ایتام نیازمند جنوب کرمان توزیع کرد تا در این ماه ضیافت الهی باری را از دوش محرومان این منطقه برداشته باشند.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۳۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: اعمالی در ماه رمضان وجود دارد که اگر به آنها عمل شود تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت است و این فرصتی استثنایی برای بندگان است تا از آن استفاده کنند یکی از این اعمال دستگیری از نیازمندان است که همه باید در این راه تلاش کرده و با دستگیری و دلجویی از نیازمندان به رفع مشکل آنها بپردازیم.

کمک به هم نوع همواره در سخنان گهر بار ائمه و اهل بیت (ع) به عنوان اقدامی ارزشی و انسانی آمده و چه بسیار افرادی که این بیانات را سر مشق قرار داده و در یاری رساندن به مستمندان و نیازمندان و برای دست یابی به خیر دنیا و آخرت از هم سبقت می گیرند.

پیامبر اکرم (ص) در خصوص اهمیت یاری رساندن به دیگران می فرمایند: مومنان از نظر مهر ورزی و عطوفت به یکدیگر مانند یک پیکرند که هرگاه عضوی از آنان دچار دردی شود سایر اعضا همدردی خود را با آن عضو ابراز می دارند و به کمکش می شتابند . ( بحار الانوار ج۵۸ ص۱۵۰)

استحکام و پایداری جامعه سالم با کاهش دغدغه های کهنه نیازمندان میسر می شود ، اعتبار می یابد و سلامت فکر ، روان و آرامش و آسایش عمومی با مشارکت نیک اندیشان توانمند در مسیر یاری و کمک ضعیفان تحقق می یابد.

گروه جهادی منادیان رحمت همچون سالهای گذشته حدود ۲۰ میلیون تومان سبدغذایی در ماه مبارک رمضان تهیه ودر بین ایتام نیازمند شهرستان محروم قلعه گنج توزیع کرد تا در این ماه ضیافت الهی باری را از دوش محرومان این منطقه برداشته باشند.

هیچ رنگی در زندگی انسانی جز با رنگ شادمانی و شعف چهره های غمگینانه همنوعان فرودست و مستمند را رنگ نمی بخشد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات