خبرهای داغ:

تولید کتاب گویای جشنواره کتابخوانی رضوی در شیراز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از هماهنگی برای تبلیغات گسترده جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح استان فارس و شهر شیراز و تولید کتاب گویای دو عنوان کتاب از این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۲۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
سعیده ابراهیمی در دومین جلسه کمیته برگزاری ششمین جشنواره کتابخوان رضوی در استان فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: وجود بابرکت حضرت احمد ابن موسی (ع) در شهر شیراز و عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) به عنوان یکی از ارکان دهه کرامت، موجب رونق بیش از پیش این جشنواره در استان فارس می‌شود.

وی افزود: تبلیغات گسترده‌ای در سطح استان فارس و شهر شیراز برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر این جشنواره آغاز شده است که در نخستین گام پوستر بومی جشنواره کتابخوان رضوی با عنوان «ششمین جشنواره کتابخوان رضوی در سرزمین گنبدهای برافراشته» تولید و در تمام کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی توزیع شد.

دبیر استانی جشنواره ملی کتابخوان رضوی در فارس در ادامه ضمن قدردانی از مساعدت مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به منظور پخش تیزر این جشنواره مهم و تأثیرگذار فرهنگی از رسانه ملی گفت: تبلیغات محیطی نیز در سطح شهر شیراز در کتابخانه‌های عمومی آغاز شده و به زودی در مناطق پر ترافیک نیز تبلیغات گسترده‌ای انجام می‌شود.

ابراهیمی تولید کتاب گویای «دوست مهربان کبوترها» و «اعترافات غلامان» را از دیگر دستاوردهای استان فارس در جشنواره کتابخوان رضوی دانست و بیان کرد: به منظور استفاده روشن دلان و البته عموم مردم، دو عنوان از کتاب‌های جشنواره به صورت گویا تولید شده که از طریق سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کتاب گویای « اعترافات غلامان»  با صدای محمد سمیعی کارشناس فرهنگی و کتاب «دوست مهربان کبوترها» با صدای حسن دهقان مسئول روابط عمومی و احسان بیاتی کارشناس مسئول آی تی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس زیر نظر مریم باقری کتابدار روشن دل و مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی رییسی اردکانی شیراز و با مدیریت فنی رضا جعفری کارشناس آی تی این اداره کل در استودیوی کتابخانه رییسی تولید شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به آدرسwww.farspl.ir  مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها