خبرهای داغ:
مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس از چاپ کتاب متون نمایشی با موضوع دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۱۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
عبدالرضا قیصری از چاپ کتاب متون نمایشی با موضوع دفاع مقدس در این استان خبر داد و اظهار داشت: سومین نشست از نشست‌های تخصصی پژوهش در ادبیات دفاع مقدس به ادبیات نمایشی اختصاص دارد و به همین دلیل بنا شد متون نمایشی برای چاپ کتاب در این زمینه انتخاب شود.

وی با بیان اینکه در دو نشست قبلی به موضوع زنان و اهمیت پژوهش در زمینه ادبیات دفاع مقدس پرداخته شد، گفت: ماحصل این نشست‌ها تحقیق و تفحص در بخش‌های مختلف دفاع مقدس در استان فارس است.

قیصری درباره کتاب متون نمایشی افزود: در این کتاب تعدادی از متن‌های نمایشی استان فارس با موضوع دفاع مقدس برگزیده می‌شود و این کار با همکاری انجمن نمایش استان فارس انجام می‌شود.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس خاطرنشان کرد: حجم کتاب و تعداد نمایش‌های منتشر شده در آن بسته به تعداد ارسالی و کیفیت نمایش‌نامه‌ها دارد که پس از بررسی بهترین‌ها برای چاپ در کتاب برگزیده می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از بررسی و انتخاب نمایش‌نامه‌ها مراحل چاپ و نشر کتاب طی شده و تلاش می‌شود که این کتاب تا پایان امسال چاپ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها