خبرهای داغ:

ششمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب در شیراز برگزار می‌شود

ششمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب در دو قالب شعر نو و کهن دی ماه ۹۵ در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۱۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب اعلام شد و براساس این فراخوان این جشنواره برای پاسداشت و ارتقاء دستاوردهای شعر انقلاب و همچنین کشف استعدادهای برتر در دو قالب شعر نو و کهن برگزار می‌شود.

بخش مسابقه ملی با شعر مجموعه، تک اثر و پژوهش و بخش مسابقه بین‌المللی با شعر تک اثر در در ماه 95 در شیراز برگزار می‌شود و هنرمندان باید در سایت www.artfest.ir   ثبت نام کرده و تا 15 آبان آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی و رفعت ملی، اخلاق و  معارف دین و گفتمان انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی از جمله موضوعات این جشنواره است و شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد.

هر فرد می‌تواند همزمان در همه بخش‌ها شرکت کند و در صورت برگزیده شدن تنها به یک اثر جایزه تعلق می‌گیرد. در مجموع 30 نفر از شرکت‌کنندگان در دو بخش شعر و پژوهش به مرحله مسابقه پایانی جشنواره دعوت می‌شوند.

دبیرخانه جشنواره در صورت صلاح‌دید آثار منتخب را با نام شاعر منتشر می‌کند و جوایز این جشنواره در بخش‌های مختلف از 20 میلیون تا 150 میلیون ریال متغیر است که به همراه تندیس جشنواره به برگزیدگان داده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها