جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) به همراه جمعی از کارکنان سپاه استان به دیدار چند خانواده شهید رفتند.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۱۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در دیدار با خانواده های شهدا، مشکلات این خانواده ها را مورد بررسی قرار داد.
سرهنگ طهماسبی در دیدار با خانواده شهید بسیجی موسی یوسفی که سال 1360 در مهران به شهادت رسید بیان کرد یاد و خاطر شهیدان هشت سال دفاع مقدس همیشه در دل ها جاری است.
 


جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در دیدار با خانواده شهید پاسدار غلام ملاحی که در ارتفاعات میمک در سال 67 به شهادت رسیده بود عنوان کرد: در ارتفاعات میمک برای گشت زنی رفته بودیم که با تانک های عراق رو به رو شدیم فوراً برای ساماندهی نیرو های بسیجی به سمت عقب حرکت کردیم در حالی که در تیر رس دشمن بودیم شهید غلام ملاحی را دیدم و به او گفتم برای ساماندهی نیرو ها برگرد تا بتوانیم از دشمن تلفات بگیریم و او به من گفت الان من هم میام؛ چندی طول نکشید که خبر شهادتش را به من دادند و من کاملاً شوکه شده بودم.


همسر شهید غلام ملاحی گفت: روزی که غلام ملاحی به درجه رفیع شهادت نائل شد سالگرد ازدواجمان بود و قرار بود عصر همان روز به خانه برگردد که خبر شهادتش را به ما دادند.



جانشین فرمانده سپاه استان ایلام در دیدار با والدین شهید پاسدار وظیفه سعداله جهانی که سال 1365 در مهران به شهادت رسیده بود تصریح کرد: سربلندی و عزت امروز ایران را مدیون خون شهداء هستیم.




وی در آخر اظهار کرد: دیدار با خانواده های شهداء در برابر جانفشانی این دلاور مردان کمترین کاری است که می توان انجام داد.



عکس: حمیدرضا پورنوروز











ارسال نظرات