معاون عملیاتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب:

برگزاری جلسه مشکلات در حریم مسیر خط شهرک 110 هکتاری اشتهارد

با در خواست و پیگیری های متعدد منطقه شمالغرب جلسه بررسی مشکلات شهرک 110 هکتاری اشتهارد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۴۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون عملیاتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب گفت: در این جلسه مشکلات موجود در شهرک 110 هکتاری اشتهارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قدرت سربازی افزود: در طرح تفصیلی شهر اشتهارد متاسفانه توجهی به حریم خطوط لوله نفت نشده بود و در برخی قسمت ها مسیر خطوط لوله به عنوان معبر عمومی و خیابان در نظر گرفته شده بود و حتی در بعضی موارد قسمتی از حریم واگذار شده بود که اگر این امر محقق میشد خطراتی در آینده ساکنین منطقه را تهدید می کرد.

معاون عملیاتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب تصریح کرد: پس از پیگیری های متعدد منطقه شمالغرب جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استان البرز، مدیر املاک استان البرز، نمایندگانی از معاونت عمرانی و مدیر کل بحران استانداری البرز، فرمانداری و شهرداری اشتهارد تشکیل و مقرر شد طرح تفصیلی شهر بازنگری و علاوه بر حفظ حریم خطوط لوله نفت به هیچ عنوان معبری به مسیر خطوط لوله منتهی نگردد.

گفتنی است، در پایان جلسه حاضرین از مسیر خطوط لوله بازدید به عمل آورده و آقاي عادلی مدیر کل امنیتی انتظامی استان البرز نیز از مرکز انتقال نفت اشتهارد بازدید کردند.

ارسال نظرات