خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

طرح جوانه های صالحین موجب رشد اخلاقی و تربیتی دانش آموزان می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: در دنیای امروز افتتاح جوانه های صالحین با برگزاری کلاس های مناسب در سنگر مهم اسلام یعنی مسجد می تواند در دور شدن جوانان از آسیب هایی که در کمین آنان است؛ بسیار موثر باشد.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۰۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ غلامرضا فلاحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در جمع مربیان و سرگروه های بسیج از  آغاز به کار طرح جوانه های صالحین در 28 پایگاه بسیج در فردوس خبر داد.

وی عنوان کرد: در دنیای امروز افتتاح جوانه های صالحین با برگزاری کلاس های مناسب در سنگر مهم اسلام یعنی همان مسجد می تواند در دور شدن جوانان از آسیب هایی که در کمین آنان هستند؛ بسیار موثر باشد.

 فلاحی در بیان انتظارات خود از فرماندهان وسرگروه های صالحین گفت: انتظار می رود که فرماندهان و سرگروه های صالحین به عنوان پنجه های این نهاد تربیتی نهایت تلاش خود را انجام دهند.

وی همچنین تاکید کرد: مربیان و سرگروه های صالحین در همه رشته های آموزشی چه در حوزه هنر و چه در حوزه ورزش به بعد تربیتی صالحین که موجب رشد اخلاقی ومعنوی دانش آموزان می شود؛ توجه کنند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه فردوس گفت: سرگروه ها توجه داشته باشند که باید از این ایام جهت تداوم این ارتباط با دانش آموزان نهایت استفاده کنند و از تمامی ظرفیت های اقشار مختلف چون بسیج فرهنگیان ، پزشکان و  ورزشکاران نهایت استفاده را ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین کامجو مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه فردوس نیز در ادامه عنوان کرد: جوانه های صالحین سال در 95 نیاز به زیر ساخت فکری و اعتقادی دارد و باید باور  به ضرورت خدمت به اسلام و انقلاب داشته باشیم و این را فرصتی برای خدمت به اسلام بدانیم.

مسئول  تعلیم و تربیت ناحیه سپاه فردوس در ادامه تاکید کرد: امروز کار فرهنگی بدون رویکرد جهادی و انقلابی به جایی نمیرسد و باید برای این کار زمان گذاشت و نباید محدود به کار و زمان شد.

وی جوانه های صالحین را از جنس اقدام وعمل دانست وگفت: عرصه بحث جوانه های صالحین توفیق مضاعف و نقطه عطف در جامعه امروز است.

حجت الاسلام والمسلمین کامجو  عنوان کرد : طرح جوانه های صالحین با شعار محوری ایجاد نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی خواهد بود و در 28 پایگاه بسیج و به منظور غنی سازی اوقات فراغت متربیان حلقه های صالحین در زمینه های علمی، قرآنی ، سبک زندگی اسلامی ، ورزشی، معرفتی، هنری، کارآفرینی و تولید برگزار می شود .

وی ادامه داد:  این طرح در دو مرحله که مرحله اول از 17 خرداد تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و بازه دوم نیز از پایان ماه مبارک رمضان 17 تیرماه تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار