عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای اجرای برنامه‌های ویژه بانوان در ارومیه فراهم شود و در این زمینه اقدامات اساسی در حال انجام است.
کد خبر: ۸۶۹۴۱۸۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، لطیفه مبین اظهار داشت: باید زیرساخت‌های مورد نیاز را در همه حوزه‌ها فراهم کرد تا ویژه‌برنامه‌های مختلف و مفید برای جامعه بانوان در ارومیه به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه پارک آنالارباغی و پارک فدک در سال گذشته کلنگ‌زنی شده است، ادامه داد: هم اکنون برای ایجاد فضای فرهنگی و تفریحی در این اماکن اهتمام ویژه وجود دارد، تا بانوان لحظات شاد، مفرح و خاطره‌انگیزی را سپری کنند.

این مسؤول با بیان اینکه فضاهای تفریحی، فرهنگی و خدماتی برای اجرا کردن ویژه‌برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: در این صورت امکانی فراهم خواهیم آورد تا بانوان در محیط آرام و امن بتوانند از خدمات موجود استفاده کنند.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در پارک‌های جدید سالن آمفی‌تئاتر، زمین‌های ورزشی مستقل برای والیبال، فوتبال، تنیس، بسکتبال، اسکیت و دوچرخه‌سواری ایجاد می‌شود.

وی با اظهار به اینکه در پارک بانوان «باغ نرگس» فضای مشترک والیبال و بسکتبال، پیست دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی وجود دارد، گفت: اخیرا نیز یک سری تجهیزات مورد نیاز کودکان، خردسالان و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در آنجا تعبیه شده است.

مبین با بیان اینکه برای توسعه و بهینه‌سازی این سری امکانات با همراهی سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری اهتمام می‌شود، اظهار داشت: سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه تجهیزاتی را خریداری کرده است، که نسبت به تعبیه آن اقدام خواهد کرد.

وی به آغاز اقدامات مطالعاتی برای ایجاد پارک در مناطق یک و سه شهری اشاره کرد و افزود: در صورتی که نتایج مورد انتظار مفید و اثربخش باشد، نسبت به ایجاد فضاهایی مشابه در این نقاط اقدام خواهد شد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه نه‌تنها در ارومیه بلکه با مشارکت شهرداری‌ها اعضای شورای شهرها باید برای ایجاد زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا اینکه برنامه‌های شاد، مفرح در عین حال مفید و موثر اجرا شود، گفت: در این زمینه همت جدی شکل گرفته است.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه برنامه‌های میان‌مدت در این زمینه تدوین شده است، اظهار داشت: باید برای بهره‌وری بهینه از ظرفیت‌های موجود به صورت جدی گام برداشته شود.

ارسال نظرات