علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی رباط کریم در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۱۶۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی رباط کریم با حضور رییس اداره آموزش وپرورش، جمعی از معاونان و مدیران مدارس و جانشین فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم و معاونین وی برگزار شد.

سروان علی اصغر شهیری، جانشین فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم در این جلسه با اشاره به نقش فرهنگیان و دانش آموزان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: اکنون نیز روحیه انقلابی گری و مقابله با هرگونه انحراف در مسیر انقلاب باید به عنوان یک مسأله اساسی در بدنه آموزش و پرورش تداوم یابد.

وی افزود: حال که به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن به دنبال جنگ همه جانبه با ملت ایران است جامعه بیدار و هوشیار فرهنگی باید با روحیه بسیجی در محکومیت هر گونه شیطنت و انحراف از مسیر تعالی بخش انقلاب اسلامی شجاعانه و با بصیرت تمام و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب چون سایر اقشار جامعه حضور یابند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم در ادامه با محکومیت حرکت نابخردانه یکی از عناصر فریب خورده در حمایت از فرقه ضاله بهاییت اظهار داشت: تمام دلسوزان و متدینین و بسیجیان این اقدام را با ارسال طومارهای فراوان و صدها بیانیه های مختلف محکوم کردند و این عمل انقلابی نیز در برخی از مدارس شهرستان رباط کریم نیز صورت گرفت که جا دارد از تمامی مشارکت کنندگان در این اقدام انقلابی قدردانی کنیم.

گفتنی است در ادامه مسائلی همچون اجرای طرح هجرت، طرح ولایت دانش آموزی و مسجد مدرسه محله نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات