مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 280 زن سرپرست خانوار استان به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۹۴۱۶۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

فرید محبی ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های زیرپوشش این نهاد حمایتی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با نزدیکی به آغاز فصل تابستان و فراغت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، برگزاری اردوهای دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش برای 760 نفر و اردوی زیارتی مشهد مقدس برای دختران بازمانده از تحصیل و افراد بازمانده از ازدواج زیرپوشش امداد در نظر گرفته شده است.

وی از اعزام زنان سرپرست خانوار به عتبات عالیات خبر داد و افزود: 280 نفر از زنان سرپرست خانوار استان به همراه فرزندانشان به عتبات عالیات در کشور عراق اعزام می‌شوند.

این مسؤول با اشاره به ایجاد کانون‌های موقت برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد حمایتی گفت: کانون‌های موقت در فضای مدارس استان برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود 700 نفر در این کانون‌ها شرکت کنند.

محبی اضافه کرد: 300 نفر از جوانان و نوجوانان زیرپوشش کمیته امداد برای بهره‌مندی از برنامه‌های دیگر کانون‌ها در فصل تابستان معرفی می‌شوند، همچنین آموزش قرآن در خانه ویژه خانواده‌هایی که در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند و یا از آسیب‌ها رها شدند برگزار می‌شود که 450 خانواده برای اجرای این برنامه شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش امداد برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود 450 دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد در این جشنواره‌ها شرکت کنند.

ارسال نظرات