معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی متکدیان بیگانه از سطح شهر یاسوج جمع‌آوری می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۹۴۱۶۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

به گزارش بسیج نخستین کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با سه دستور کار برنامه‌ریزی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، برگزاری همایش عفاف و حجاب و کودکان کار و خیابانی ظهر امروز به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

فتاح محمدی در ابتدای این نشست بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری برنامه‌های متنوع در طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های استان از ظرفیت درون دستگاهی برای اجرای برنامه‌های متنوع اوقات فراغت استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌های می‌توانند از ظرفیت بین دستگاهی برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت استفاده کنند، ضمن اینکه دستگاه‌های متولی برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در پایان اجرای طرح ارزیابی می‌شوند.

وی خواستار برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در تمام طول سال شد، و گفت: نسل نوجوان و جوان همواره با بحران هویتی مواجه هستند بنابراین لازم است در طول سال برنامه‌هایی برای این افراد برگزار شود.

این مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه بدحجابی به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی مورد تأکید مسؤولان ارشد کشور و همچنین استان است، افزود: در هفته حجاب برنامه‌های مختلفی در زمینه ترویج حجاب و رعایت شئونات اسلامی در سطح استان برگزار می‌شود.

محمدی همچنین در خصوص متکدیان بیگانه که با ظاهری نامناسب اقدام به تکدی‌گری در شهر یاسوج می‌کنند، گفت: با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی متکدیان بیگانه از سطح شهر یاسوج جمع‌آوری می‌شوند.

ارسال نظرات