خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در نشست قرآنی پایوران این سپاه، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را از مهم ترین وظایف پاسداران خواند و گفت: باید پاسدار از نظر سیاسی، اعتقادی و نظامی، دفاع از اسلام و انقلاب را وظیفه اصلی خود بداند.
کد خبر: ۸۶۹۴۰۹۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان بعد اعتقادی را بسیار مهم عنوان و بیان کرد: اگر انسان از نظر اعتقادی محکم بوده و به قرآن و روایات معصومین تمسک جوید، بهترین حافظ اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه خود سازی و جهاد اکبر(مبارزه با نفس) است، اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند اعتقادات و باورهای ما را سست کنند چراکه می دانند مردم ایران در جریان انقلاب و دفاع مقدس با اعتقادات و باورهای درونی، ابهت آن ها را شکسته و بر اساس ایمان و اعتقادات در مقابل هر گونه بحران های سیاسی و اقتصادی ایستاده اند.

حجت الاسلام شکوریان جهاد را مقاومت در برابر دشمن بیان و خاطرنشان کرد: مقاومت در مقابل هوای نفس، همان جهاد اکبر است و اگر نتوانیم جهاد اکبر را به جا آوریم، در مقابل دشمن آسیب پذیر خواهیم شد، بنابراین یک پاسدار واقعی باید مبارزه با نفس را در وجود خود نهادینه کند.

ارسال نظرات