رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان:
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان گفت: حال و هوای شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس شباهت‌های زیادی دارد و مظلومیت در شهدای مدافع حرم یادآور مظلومیت شهدای زمان جنگ است.
کد خبر: ۸۶۹۴۰۵۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

فریدون حاجی‌زاده، رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید بسیجی جانباز مدافع حرم گیلانی «حسینعلی پورابراهیمی درگاه»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که با قدرت بیشتر از دوران هشت سال دفاع مقدس در صحنه هستند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که سرزمین ایران دیار قهرمانان است و همچون شهیدان انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس در دفاع از اعتقادات خود کوتاه نخواهند آمد و در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) جانفشانی می‌کنند .

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در مکتب سید الشهدا(ع) درس خوانده‌اند و الگوی نسل امروز جامعه هستند، گفت: شهدای مدافع حرم شهدایی هستند که چراغ هدایت نسل جوان را روشن نگه داشته‌اند و مسیر زندگی واقعی را به همه ما نشان می‌دهند .

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان تصریح کرد: شهادت سعادت الهی است که نصیب کمتر انسانی می‌شود و کسانی که در مسیر شهادت قدم برداشتند با خدا معامله کردند و امیدواریم که بتوانیم رهروان صدیقی برای آنها باشیم. حال و هوای شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس شباهت‌های زیادی دارد و مظلومیت در شهدای مدافع حرم یادآور مظلومیت شهدای زمان جنگ است.

وی ادامه داد: امروز روحیه شهادت طلبی در کشور ما موج می‌زند و رزمندگان کشور ما برای دفاع از دین و اعتقادات لحظه‌ای آرام نمی‌گیرند.

حاجی‌زاده اضافه کرد: رزمندگان ما امروز در جنگ نابرابری در خارج از خاک با دشمنان اسلام می‌جنگند و وظیفه ماست مسیر شهدا را با خلوص نیت و با اراده ادامه دهیم و اجازه ندهیم خدشه‌ای به حریم ولایت وارد شود.

گفتنی است، شهید «حسینعلی پورابراهیمی» از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، پانزدهمین شهید مدافع حرم 14 خرداد 1395 در دفاع از حرم مقدس حضرت زینب(س) در شهر حلب روستای الحمره جنوب سوریه حین عملیات مستشاری مجروح، و صبح روز 22 خرداد 1395 بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد پیکر این شهید بزرگوار صبح امروز پس از تشییع از مقابل سپاه شهرستان رشت در گلزار شهدای تازه آباد رشد بنا بر وصیت شهید به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات