مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: با اجرای طرح ملی همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان، با کمک خیران و داوطلبان سراسر استان، در نظر داریم ١٠ هزار سبد غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع کنیم.
کد خبر: ۸۶۹۴۰۳۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مجتبی اکبری اظهار کرد: طرح ملی همای رحمت همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان از سوی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر و در راستای ارتقای امنیت غذایی اجرا می‎شود.

وی افزود: در این طرح، سبدهایی متشکل از مواد غذایی، پروتئینی و لوازم بهداشتی با مساعدت داوطلبان نیک‌سیرت و نیکوکار عضو جمعیت هلال احمر تهیه و در فرآیندی اخلاقی  و انسان‌دوستانه به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی با اعلام اینکه براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در ماه مبارک رمضان امسال در نظر داریم با اهدای 10 هزار سبد غذایی، همچنین در قالب 180 سفره ضیافت افطار، میزبان شایسته‌ای برای برادران و خواهران دینی و روزه‌دار نیازمند باشیم، افزود: ارزش ریالی هر سبد غذایی 100 هزار تومان و ارزش هر سفره ضیافت افطار نیز 3 میلیون تومان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در پایان گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته نیز با توزیع 6 هزار و 400 سبد غذایی و 38 سفره افطار در خدمت همنوعان نیازمند بودیم که همه این برنامه‌ها مرهون همت بلند و نیت خیر داوطلبان نیک‌اندیش جمعیت هلال احمر استان بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها