فرمانده سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه ولایت تبریز با تاکید به حمایت از مدافعان حرم، تبیین جبهه سوریه را برای مردم در ناکامی شایعه و تهدید دشمنان موثر دانست.
کد خبر: ۸۶۹۴۰۲۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با اشاره به پیشرو بودن مردم آذربایجان شرقی در حمایت مادی و معنوی از جبهه مقاومت، افزود: باید با ادامه این اقدامات، به تکلیف خود عمل کنیم.

وی با توجه به موفقیت های جبهه مقاومت در مقابله با جریان تکفیری ها در سوریه و عراق، افزود: به لطف الهی بسیج 20 میلیونی جهانی شکل گرفته و در جبهه سوریه بسیجیانی از کشورهای مختلف در حال مبارزه با دشمنان قسم خورده هستند.


کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان در صدد ایجاد جبهه های جدیدی برای مقابله با ایران هستند، اظهار داشت: امروز استکبار با همه توان و امکانات به میدان آمده و تلاش دارد طرح های مختلفی را علیه جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کند.

وی با اشاره به یکی از این طرح ها، تصریح کرد: جنگ هوشمند یکی از این طرح هاست که در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی با هدف نفوذ و تاثیر در ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور در حال اجراست.

فرمانده سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: امروز وظیفه سنگینی متوجه ماست و باید هوشمندانه و با بصیرت جلوی هرگونه شیطنت را گرفته و خود را همچون همیشه به لحاظ روحی و جسمی آماده کنیم.

ارسال نظرات