عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: حضرت آقا به حمایت از اقتصاد مقاومتی ، تولید و تامین نقدینگی صنایع و تولیدات و کارخانجات تاکید دارند و بانکها ، بخش خصوصی ، بخش دولتی و انهایی که دلسوز کشورند باید صنایع را نجات دهند تا شاهد وقایع ناخوشایندی نباشیم.
کد خبر: ۸۶۹۴۰۰۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

الله وردی دهقانی عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تعطیلی کارخانه ارج اظهار داشت: اکثر کارخانجات تولیدی در این وضعیت هستند  اینطور نبود صد در صد تولید تعطیل شود.

وی افزود: در طول زمان هر کارخانه یا برندی  در جهت حفظ بازار  تولیدات و کارگران  در دراز مدت  باید برنامه ریزی داشته باشد ارج هم جزء کارخانه هایی بود که در سالهای گذشته کم توجهی شده و از مدار تولید خارج شد.

دهقانی گفت:  ارج از سالهای گذشته مورد توجه نبوده و با توجه به تحریم ها و عدم سرمایه گذاری در تکنولوژی های روز کارخانه سود دهی اش را از دست داده  و منجر به تعطیلی شد این یکی از کارخانه های عظیم بوده و شاهد تعطیلی کاخانه های دیگر خواهیم بود.

عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: حضرت آقا به حمایت از اقتصاد مقاومتی ، تولید و تامین نقدینگی صنایع و تولیدات و کارخانجات تاکید دارند  و بانکها ، بخش خصوصی ، بخش دولتی و انهایی که دلسوز کشورند باید صنایع را نجات دهند تا شاهد وقایع ناخوشایندی نباشیم.

ارسال نظرات