خبرهای داغ:
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تا پایان این هفته منتظر دروازه بان نفت تهران می‎مانیم در غیر این صورت هفته آینده یک گلر خارجی وارد ایران خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۸۹۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج منطقه خوزستان، در خصوص وضعیت وحید شیخویسی، دروازهبان نفت تهران برای پیوستن به استقلال خوزستان، اظهار کرد: ما با خود این بازیکن به توافق رسیده ایم؛ آقای قنبرزاده، مدیرعامل قبلی باشگاه نفت تهران هم برای آمدن این بازیکن به تیم ما رضایت داده بود ولی متاسفانه در جابهجایی که در این باشگاه صورت گرفت، در حال حاضر مسوولی از نفت نیست که پاسخگوی ما باشد.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال با این وضعیت، مشخص نیست که باید با چه کسی صحبت کنیم و تکلیف معلوم نمی باشد، البته تا پایان هفته منتظر شیخویسی میمانیم، در غیر این صورت گزینه خارجیمان شنبه وارد ایران میشود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت اردوی فعلی این تیم در تهران نیز گفت: اردویمان خوب پیش می رود و بیشتر روی کارهای بدنسازی کار میکنیم. سه بازی تدارکاتی سبک هم در برنامهمان جا داده ایم که بیست و هشتم و سی ام خردادماه و دوم تیرماه انجام می شوند.

وی ادامه داد: پس از این اردو هم به اهواز بر می گردیم و سپس از 18 تا 24 تیرماه نیز در تهران اردو می زنیم و این اردو فقط مختص بازی های تدارکاتی بسیار قوی مان، آن هم با تیم های لیگ برتری است.

وی درخصوص جذب بازیکن نیز عنوان کرد: دو جای خالی دیگر در تیم مان داریم ولی در حال حاضر باید پیش برویم و ببینیم بازیکنانی که جذب کرده ایم، به چه صورت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها