خبرهای داغ:

ورزش‎های بیس‎بال، کریکت و فلوربال در خوزستان فعال می‎شوند

رییس هیات انجمن‎های ورزشی خوزستان از فعال شدن رشته‎های بیس‎بال، کریکت و فلوربال در آینده‎ای نزدیک در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۸۸۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
نیما حاجیپور در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج منطقه خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر برنامهمان را روی موضوع استعدادیابی و کار روی ردههای سنی پایه گذاشتهایم و تمرکزمان را نیز در رشتههایی مثل دارت، فوتوالی، سپکتاکرا و راگبی قرار دادهایم و امیدواریم طی سالهای آینده، ورزشکارانی در این رشتهها داشته باشیم.

وی در خصوص رشتههای فعال حال حاضر این هیات در سطح استان نیز عنوان کرد: در حال حاضر در دارت، راگبی، فوتوالی، سپک‌تاکرا، طنابکشی، فوتبال‎دستی، جتاسکی و ورزشهای هوایی فعال هستیم، اما با توجه به اینکه در باقی رشته‌ها با کمبود امکانات مواجه‌ایم، در این مدت نتوانستهایم آنها را راهاندازی کنیم.

رییس هیات انجمنهای ورزشی خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا برنامهای برای فعال کردن سایر رشتهها در سطح استان دارید؟ گفت: قطعا این برنامه وجود دارد؛ ما درخواست فراهم آوردن تجهیزات را به فدراسیون داده‎ایم. تجهیزات این رشتهها در کشور موجود نیست و خود ما هم نتوانستیم آنها را تهیه کنیم. در این راستا فدراسیون قول‎های مساعدی به ما داده است و به محض این که این تجهیزات فراهم آید، فعالیتمان در این رشتهها را آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان این‎که رشتههای فعال ما خوشبختانه در تمام شهرهای استان فعال هستند و فقط مختص اهواز نیستند، افزود: بیسبال، کریکت و فلوربال نیز از جمله رشتههایی هستند که درصدد فعال کردن آنها پس از رسیدن امکانات و تجهیزات هستیم.

حاجی‌پور با اشاره به برنامهریزی جهت برگزاری مسابقات جام رمضان در برخی از رشته ها، خاطر نشان کرد: قرار است مسابقاتی در رشته دارت را در این ماه، هم در سطح استان و هم در سطح شهرهای استان برگزار کنیم. همچنین در رشتههای سپک‌تاکرا و فوتوالی مسابقاتی را در سطح شهرهای استان پیشبینی کردهایم تا زمینهای برای جذب ورزشکار و یافتن استعدادها شود.

وی در پایان یادآور شد: مسابقات جام رمضان قرار است در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود و آن بخش از مسابقات که در سطح استان برگزار میشود، دارای سطح بالاتری نسبت به مسابقاتی خواهد بود که در سطح شهرها برگزار میکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها