جمع آوری امضا برای طومار چند ده متری موسسه بین المللی صلح و دوستی
در زمینه رفتارها و اعمال خارج از عرف بین الملل دولت عربستان سعودی در حادثه منا، صد عن سبیل الله در حج امسال و رخدادهای منطقه ای در یمن، سوریه و عراق ، کمیته امور بین الملل و روابط خارجی موسسه بین المللی صلح و دوستی در طی جلساتی پیشنهاد جمع آوری طومار مردمی را به دبیرکل و شورای سیاستگذاری موسسه ارائه نمود.
کد خبر: ۸۶۹۳۸۳۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، بنا به درخواست های متعدد مردمی از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه بین المللی صلح و دوستی در زمینه رفتارها و اعمال خارج از عرف بین الملل دولت عربستان سعودی در حادثه منا، صد عن سبیل الله در حج امسال و رخدادهای منطقه ای در یمن، سوریه و عراق ، کمیته امور بین الملل و روابط خارجی موسسه بین المللی صلح و دوستی در طی جلساتی پیشنهاد جمع آوری طومار مردمی را به دبیرکل و شورای سیاستگذاری موسسه ارائه نمود.

این پیشنهاد سریعا در جلسه شورای عالی سیاستگذاری تصویب و در روز یکشنبه 9 خرداد ماه 95 به کمیته ابلاغ گردید. در روز یکشنبه جلسه ستاد مرکزی تشکیل و طرح طومار و مسئولیت های اجرایی تفویض گردید. مطابق مصوبه ستاد مرکزی در روز 14 خرداد ماه 95 غرفه فرهنگی موسسه بین المللی صلح و دوستی با ارائه بیانیه، طومار محکومیت جنایات آل سعود را در معرض امضاء ملت شریف ایران قرارداد و به دلیل استقبال کم نظیر ملت همیشه در صحنه، آگاه و با بصیرت در کمتر از 2 ساعت کلیه اوراق طومار ده ها متری امضاء گردید. موسسه بین المللی صلح و دوستی در نظر دارد که این اقدام را به صورت یک کمپین سراسری در سراسر کشور به انجام رساند و اعتراض مردمی را به سازمان های بین المللی و سازمان ملل متحد منعکس نماید.

مقتضی است تمامی رسانه های مکتوب و برخط با عنایت ویژه به دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی و فعالیت های دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، در انعکاس این حرکت مردمی اهتمام ویژه و توجه خاص خویش را مبذول نمایند.
باشد تا با دیپلماسی و حرکت های مردمی صلح گرایانه، حق تضییع شده ملت ایران و مردم منطقه و سخن حق آن ها به گوش جهانیان رسانده شود.

جهت ارتباط با مسئولین ستاد مرکزی و همچنین دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره 09388898335 تماس حاصل فرمایید.




ارسال نظرات