مسابقات فوتسال جام رمضان گرامیداشت شهدای مدافع حرم ناحیه مقاومت بسیج میثم با حضور 40 تيم ورزشي آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۸۲۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، به همت معاونت تربیت بدنی بسیج ناحیه میثم،  همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان، گرامیداشت شهدای مدافع حرم در سالن های ورزشی صالحین حوزه های مقاومت ناحیه میثم و با محوریت سالن 9 دی این ناحیه، آغاز شد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد مدرسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  میثم بیان داشت: این مسابقات با حضور 40 تیم ورزشی در سنین مختلف از آحاد مردم و بسیجیان در حال برگزاری است.

وي هدف از برگزاری این مسابقات را تجلیل از مقام شهیدان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم، ترویج روحیه نشاط و سرگرمی میان اقشار مختلف خصوصا بسیجیان، پرکردن اوقات فراغت، در اختیار قرار دادن مکان های ورزشی به همه افراد، افزایش آشنایی و جذب آحاد مردم به ویژه جوانان به بسیج و سوق دادن جوانان به فعالیت های مفید و سالم دانست.

مدرسی افزود: این مسابقات در پایان با تجلیل و اهداء جوایز به تیم های برتر از مقام های اول تا سوم خاتمه می یابد.

وی با بیان استقبال  گسترده و جو نشاط حاکم بر این مسابقات، به سرمایه گذاری های گسترده سپاه در امر ورزش و تفریح جوانان در مناطق محروم به ویژه حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و افزود: فعالیت های سپاه و بسیج در ساخت اماکن ورزشی و سالن در مناطق حاشیه ای مشهد به گونه ای بوده است که، هم اکنون شاهد رفع تبعیض در این زمینه در این مناطق می باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها