فرماندار شهرستان رشتخوار از برگزاري یادواره شهدای ارتش شهرستان‌های تربت حیدریه، رشتخوار، خواف و زاوه در 14 مردادماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۸۰۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خالقداد عربدر جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ارتش که در محل سالن اجتماعات فرمانداری رشتخوار برگزار شد، اظهار داشت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه تمام مردم ایران است.

وی با تاکید به برگزاری هرچه باشکوه تر این یادواره گفت: با دقت نظر و توجه به همه جوانب در پربار بودن و بی‌نقص بودن این یادواره اهتمام ورزند تا کم‌دقتی و عدم توجه کافی به نکات ظریف باعث رنجش خاطر و گلایه خانواده معظم شهدا نشود.

فرماندار شهرستان رشتخوار در ادامه مشارکت تمام دستگاههای اجرایی را در این یادواره ضروری دانست و افزود: همه ادارت و ارگان‌ها دولتی ملزومند با مشارکت همه جانبه در هرچه باشکوه تر برگزار شدن این یادواره همکاری نموده و دین خود را نسبت به خون شهیدان ادا کنند.

سرهنگ علی توانایی، معاون تیپ ۱۷۷ پیاده ارتش شهرستان تربت حیدریه در این جلسه با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، دیدار با برخی همرزمان شهدا، آشنایی نسل جدید با دستاوردهای شهیدان و دیدار با خانواده‌های شهدای تیپ ۱۷۷ پیاده ارتش را از مهمترین اهداف برگزاری این یادواره عنوان کرد.

وی همچنین در ادامه افزود: پنج کمیته تبلیغات و روابط عمومی، کمیته فرهنگی و انتشارات، کمیته پشتیبانی، مالی و هدایا، کمیته اسکان و پذیرایی، کمیته برگزاری مراسمات، نمایشگاه و انتظامات تشکیل شده است.

سرهنگ توانایی در پایان گفت: این یادواره در چهاردهم مردادماه سال جاری به منظور گرامی‌داشت ۳۳۶ شهید والامقام تیپ ۱۷۷ پیاده ارتش جمهوری اسلامی در منطقه تربت حیدریه شامل شهرستان‌های تربت حیدریه، رشتخوار، خواف و زاوه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها