نشست توجیهی برنامه‌های ابلاغی سال 95 حوزه‌های مقاومت بسیج محلات با حضور معاونت‌های ناحیه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج این حوزه‌ها در محل سالن اجتماعات ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۷۷۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، در این نشست توجیهی معاونت های بازرسی، فرهنگی، فضای مجازی، آماد، نیروی انسانی، عملیات، بسیج سازندگی و طرح و برنامه ناحیه برنامه ابلاغی حوزه کاری خود و سهمیه ابلاغی را تشریح کردند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی و همچنین اردوهای جهادی را از اولیت های اصلی این معاونت در سالجاری عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار حسین صادق بیان داشت: امسال محوریت با عرصه های صنایع تبدلی است و خوشبختانه همه تسهیلات با همان نرخ سود 16 درصد به بسیجیان واگذار می شود.

وی در ادامه در خصوص چندین فعالیت اقتصاد مقاومتی که در طول یکسال گذشته به سرانجام رسیده و چندین نفر را مشغول به کار کرده توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین مسئول عملیات ناحیه یکی از برنامه های امسال معاونت خود را راه اندازی گشت های عملیاتی عنوان کرد و افزود: هر سال شاهد بودیم که بسیجیان اعتراض می کردند که چرا گشت ها تعطیل شده لذا امسال این گشت ها راه اندازی شده و همه موظفند بر اساس دستورالعمل عمل نمایند.

سرگرد پاسدار محمود اشرف زاده اذعان کرد: امسال هر حوزه مقاومت باید یک گردان بیت المقدس داشته باشد تا در رزمایشی که احتمالاٌ در پائیز برگزار می شود از وجود انها باسازماندهی منسجم و منظم استفاده کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها