رئیس دانشگاه علوم قرآنی مراغه:
خبرگزاری بسیج: رئیس دانشگاه علوم قرآنی مراغه در جمع کارکنان سپاه این شهرستان بدعت و نوآوری در دین را بسیار خطرناک دانست و گفت: بدعت یعنی برخی از رفتارها را به دین اضافه و برخی امور دیگر را از دین خارج کنند که موجب فتنه در جامعه هم می شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۷۴۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد سبحانی افزود: هیچ عملی بدون حب و دوست داشتن اهل بیت(ع) در درگاه خداوند از کسی پذیرفته نمی شود.

وی ادامه داد: انسان هرچه قدر هم اعمال خوب انجام داده باشد ولی نسبت به اهل بیت(ع) بی تفاوت باشد اجری برای اعمالخوب آن ها ثبت نمی شود.

حجت الاسلام سبحانی بیان کرد: انسان باید هر شب اعمال خودش را سنجیده و تلاش کند با استمرار در اعمال خوب از اعمال و رفتار نامناسب پرهیز کند .

ویخیانت در امانت را موجب از بین بردن ثواب اعمال خوب دانست و افزود: در هر شرایتی باید امانت به اهلش برسد مگر اینکه صاحب امانت از افراد بدکردار جامعه باشد.

وی رباخواری، غیبت و مشروب خواری و بددهن بودن را از دیگر اعمالی برشمرد و افزود: اگر کسی غیبت کند تا چهل روز اعمال و نماز او در درگاه خداوند مقبول نمی شود مگر اینکه از آن شخص رضایت بگیرد و اگر کسی ربا دهد یا دریافت کند علنا با پیغمبر و خدای متعال به جنگ برخواسته است.

رئیس دانشگاه علوم قرآنی درخصوص والدین هم گفت: انسان باید پدر و مادر خود را راضی کند و اگر هم دنیا راترک کرده اند با حضور در مزار آن ها و نثار فاتحه و احسان آن ها را از خود راضی کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها