خسروی سهل‌آبادی با اشاره به تبعات اجتماعی و امنیتی تبلیغ تجمع در شبکه های اجتماعی و تحقق آن در فضای حقیقی جامعه افزود: اینگونه اقدامات می تواند کشور را از نظر امنیتی دچار مشکل کند.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۷۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تجمع اخیر چندصد نفری نوجوانان در مجتمع تجاری در غرب تهران که به دنبال تبلیغ در شبکه های اجتماعی انجام شده بود اظهار داشت: متأسفانه به دلیل ولنگاری فرهنگی و بی توجهی مسئولان ذیربط به فضای مجازی باید شاهد اینگونه اتفاقات در جامعه باشیم.

وی با اشاره به تبعات اجتماعی و امنیتی تبلیغ تجمع در شبکه های اجتماعی و تحقق آن در فضای حقیقی جامعه افزود: اینگونه اقدامات می تواند کشور را از نظر امنیتی دچار مشکل کند و طبیعی است که با ادامه این روند و بی توجهی مسئولان، دوباره شاهد تکرار این دست اتفاقات باشیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه باید به مسئله مهم و حیاتی فضای مجازی که یک دنیای جدیدی به روی جامعه باز شده و بسیار اثر گذار است، توجه عمیق و کاملی داشته باشند.

ارسال نظرات