خبرهای داغ:
رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی این استان با جدیت و قاطعیت بیش‌ازپیش، در سال جدید نسبت به طی کلیه مراحل قانونی اعم از تعیین تکلیف و سنددار شدن برخی اراضی ، منابع طبیعی ، برخورد و پیشگیری از تصرفات و ساخت‌وسازهای غیرقانونی اقدام خواهد می کند.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۶۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد خسروی وفا افزود: با مساعدت، تعامل و همکاری تمامی اعضاء و مسؤلان دستگاه‌ها با بررسی آمار مقایسه‌ای با سال‌های گذشته توانستیم در حفظ و جلوگیری از تصرف غیرقانونی اراضی ملی و بازپس‌گیری حقوق بیت‌المال از متصرفان منابع طبیعی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
وی افزود: عملیاتی و اجرایی شدن مصوبات این شورا، دستگاه قضایی را در به نتیجه مطلوب رساندن پرونده‌ها و منتهی شدن آن‌ها به صدور احکام شایسته یاری رسانده و باعث شده است دادگستری استان بتواند با نگاه پیشگیری مدیریت قانونی این‌گونه پرونده‌ها را پیگیری نماید.
رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با جدیت و سرعت بیش‌ازپیش، در سال جدید نسبت به طی کلیه مراحل قانونی اعم از تعیین تکلیف و سنددار شدن برخی اراضی و منابع طبیعی و برخورد و پیشگیری از تصرفات و ساخت‌وسازهای غیرقانونی اقدام خواهد نمود.
در این نشست شاملی مدیرکل منابع طبیعی استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در سال گذشته که به همت اعضا منتهی به سنددار شدن میزان بالایی از اراضی ملی شد تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها