کارگاه اقتصاد مقاومتی برای تعدادی از بسیجیان پایگاه های زیر مجموعه حوزه مقاومت بسیج مالک اشترمود شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی با سخنرانی سروان نوفرستی ، فرمانده حوزه مقاومت در سالن صالحین حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۴۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: کارگاه اقتصاد مقاومتی برای تعدادی از بسیجیان پایگاه های زیر مجموعه حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر مود شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی با سخنرانی جناب سروان نوفرستی ، فرمانده حوزه مقاومت در سالن صالحین حوزه برگزار شد.

 سروان نوفرستی  ضمن توضیح دادن در مورد شعار سال (اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل) به ذکر اهداف این شعار پرداخت و افزود : اقتصاد مقاومتی بر اساس اندیشه های امام (ره) و جهان بینی قانون اساسی یعنی استقلال آزادی ، بی نیازی به صدور مواد خام، برقراری عدالت اجتماعی، نبودن بیکاری در جامعه و قوی بودن تولید داخل است ولی با این تفاسیر مشخص می شود دولت کاری انجام نداده است.

وی ادامه داد: راهکار اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور توجه به مبانی ایدئولوژی و جهان بینی منعکس شده در قانون اساسی و همچنین نظر اندیشه امام(ره) می باشد که تا کنون به نحو احسن انجام نشده است.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات