طرح جوانه های مسجد 95 با شعار «شادی آموزش و معنویت در سایه مسجد » به همت پایگاه حضرت رسول (ص) حوزه نجف اشرف شهر آبدان شهرستان دیر برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۴۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلاتهمزمان با آغاز تعطیلی مدارس و به منظور استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و کمک به گسترش فعالیت های حلقه های صالحین پایگاه حضرت رسول (ص) حوزه مقاومت  نجف اشرف شهر آبدان شهرستان دیر استان بوشهر با همکاری سایر نهادها اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی مختلف نموده است .

حسین باقری مسوول برگزاری کلاس ها تابستانی و از مربیان این طرح گفت: این کلاس ها به مدت 7 سال است که هر ساله برگزار می شود و هر سال نیز با گسترش فعالیت ها و علاقه مندی نوجوانان و جوانان جهت شرکت در این کلاس ها روبرو هستیم.

                                                

وی در مورد انواع کلاس ها در این دوره توضیح داد : کلاس ها شامل کلاس های آموزشی ، فرهنگی ،دینی و ورزشی و...  است که با عنوان جوانه های مسجد و با شعار « شادی ،آموزش و معنویت در سایه مسجد » برگزار می شود.

باقری در ادامه سخنان خود افزود: کلاس های دینی و فرهنگی شامل کلاس های ویژه قرآنی (مفاهیم ،تجوید،حفظ)،کارگاه نماز،کلاس های اخلاقی تربیتی ،مداحی ،اذان و مکبری کلاس های علمی و آموزشی شامل: آموزش رایانه (مقدماتی و پیشرفته) آموزش زبان خارجه ،نقاشی خطاطی و تاتر و آموزش نظامی و کلاس های ورزشی و تفریحی شامل کلاس های فوتبال زیر 15 سال،والیال بالای 15 سال تنیس روی میز و شطرنج ،اردو های داخل و خارج استان می شود .

لازم به ذکر است: کلاس های جانبی دیگر مانند کلاس فضای مجازی و بازی های رایانه ای در کنار این کلاس ها در حال برگزاری است.

باقری در پایان گفت این کلاس ها در مسجد جامع شهر آبدان شهرستان دیر استان بوشهر ویژه حلقه های صالحین برادر و با حضور اعضای حلقه های صالحین برگزار می شود و برای بسیجیان تحت پوشش نهاد های حمایتی (کمیته امداد و بهزیستی ) رایگان می باشد. 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات