خبرهای داغ:
به مناسبت ايام ماه مبارك رمضان، نمایشگاه قرآن و عترت در شهرستان ايذه داير شده است.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۲۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز،رضا صیدالی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه، پيرامون برنامه​های اين شهرستان به مناسبت ايام ماه رمضان از برپایی نمايشگاه قرآن و عترت در اين شهرستان خبر داد و گفت: نمایشگاه قرآن و عترت از ابتدای ماه رمضان در ميدان اصلی این شهرستان آغاز به كار كرد.

وی با بيان اينكه این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی شهرستان دایر شده است، افزود: نمایشگاه قرآن ايذه در ساعات ۱۲- ۹ و ۲۰- ۱۷ همه روزه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

صيدالی يكی ديگر از برنامه​های قرآنی شهرستان ايذه به مناسبت ايام ماه رمضان را ختم قرآن عنوان كرد و گفت: جلسات جزء خوانی قرآن كريم در ۴۲ کانون فرهنگی و هنری اين شهرستان همه روز تشكيل می​شود.

رئيس اداره ارشاد ايذه ادامه داد: همچنين به اين مناسبت انجمن خوشنويسان ايذه، با فراخوان كردن خوشنویسان این شهرستان آیات قرآن کریم را كتابت می​كند. این برنامه اول تیرماه همزمان با ۱۵ رمضان در محل آموزشگاه عارف برگزار می‌شود.

وی از برگزاری شب شعر ماه رمضان با همکاری انجمن شعر این اداره در تاريخ ۷ تیر در تالار سیمرغ و اجرای نمایش تعزیه به مناسبت شهادت امام علی(ع) نيز در اين شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ض

ارسال نظرات
پر بیننده ها