خبرهای داغ:
وزیر بهداشت کودک نابینای دهدزی آمد که بر اثر مشکل مادرزادی، عضو چشم در او به صورت نرمال و کامل تشکیل نشده را ویزیت می کند.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۲۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرنگاربسیج، هفته گذشته به دنبال انتشار خبری در خبرگزاری ها مبنی بر وجود کودکی فاقد بینایی در خانواده ای فقیر در روستای شیوند از توابع دهدز در خوزستان، دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی تماس تلفنی با دکتر ایدنی، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار پیگیری انتقال این کودک به تهران توسط دانشگاه به منظور ویزیت و تلاش برای درمان وی شد.

این کودک با نام "آرش کیانی شاهوندی" حدود پنج ماه پیش، در خانواده ای کم بضاعت در روستای شیوند شهر دهدز به دنیا آمد که بر اثر مشکل مادرزادی، عضو چشم در او به صورت نرمال و کامل تشکیل نشده است.

این کودک دهدزی، وضعیت جسمی سالمی دارد و هم اکنون در خانه تحت مراقبت است.

پدر آرش که خود نیز بیمار است، در مورد وضعیت پسرش می گوید: بعد از تولد او و عدم تشکیل عضو چشم، به چند پزشک در شهرهای اهواز و شیراز مراجعه کردیم که هیپچ کدام نتوانستند این مشکل را برطرف کنند.

به دنبال صدور دستور وزیر بهداشت مبنی بر پیگیری درمان این کودک در تهران، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از انجام هماهنگی های لازم با بخشدار دهدز، پیگیر انجام هماهنگی های لازم به منظور انتقال این کودک در اسرع وقت به تهران شد.

انتهای پیام/ض

ارسال نظرات
پر بیننده ها