خبرهای داغ:
جلسه شورای اداری شهرستان باغملک با عنوان بوسه بر پیشانی ماه خدا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۱۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
جلسه شورای اداری با عنوان بوسه بر پیشانی ماه خدا با حضور فرماندار ،مدیران شهرستان و جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

*این جلسه که در ساعت مقرر با قرائت آیاتی از قرآن کریم شروع شد با حاشیه هایی همراه بود.

*ناطقان این جلسه امام جمعه شهر صیدون ، رئیس اداره تعاون روستایی ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ،مسئول حراست فرمانداری ، رئیس آموزش و پرورش صیدون، مسئول دفتر نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس و فرماندار بودند.

*داورپناه ،رئیس اداره تعاونی روستایی گزارشی از عملکرد این اداره در ماه هایی اخیر داد و گفت : خرید گندم امسال در تاریخ خرید گندم شهرستان بی سابقه بود ، در سال جاری حدود ۲۳ هزار تن گندم در شهرستان باغملک خریداری شد.

*غیبت برخی مدیران ، شوخی های گاه و بی گاه مدیران با هم ، ور رفتن با گوشی ها و مشغول بودن با شبکه های اجتماعی بعضی از حضار از حاشیه های تامل برانگیز این جلسه بود .

*حجت الاسلام بهمنی امام جمعه شهر صیدون پیرامون فضیلت ماه رمضان ایراد سخنرانی کرد.

*شیخ نیا رئیس سازمان تبلیغات پس از بیان گزارش کار خود ازاعزام ۹۰ مبلغ در ماه مبارک خبر داد و گفت : پایان این هفته محفل جمع خوانی قرآن در باغملک و پخش زنده ی آن از صدا و سیمای خوزستان را خواهیم داشت.

*موسوی مسئول حراست فرمانداری نتیجه بازرسی هایی که از اداره های شهرستان را بیان کرد که برخای از آنها اشاره می کنیم:

-اکثر ساختمان های اداری در باغملک برای سهولت رفت و آمد جانبازان و معلولین مناسب سازی نشدند .

-در برخی ادارات اتاق کار کارمند مرد و زن هنوز تفکیک سازی نشده بود که الزاما باید جدا شود.

-تکریم ارباب رجوع رضایت بخش بود ولی در مواردی نبود آب سرد کن و صندلی برای ارباب رجوع به چشم می خورد .

-برخی ادارت هنوز سیستم ضد حریق ، دوربین مدار بسته و هشدار ندارند .

– وضع حجاب و عفاف در بین کارمندان خوب بود ولی دیده شد بعضی کارمندان مرد با انگشتر و گردنبد طلا و یقه باز در محل کار حاضر می شوند

*با این اوصاف به نظر می آید هنوز عده ای با این نوع پوشش، اداره را با لوکیشن فیلم های قبل از انقلاب اشتباه گرفتند و می خواهند خودشان را مانند سوپراستارهای سینما در دهه ۵۰ یا بزن بهادرهای قبل از انقلاب جلوه دهند که فقط یه کفش قیصری کم دارند، این نوع تیپ زدن باید بررسی شود.

* با گذشت یک ساعت از شروع جلسه دیده می شد که مدیری خرامان خرامان وارد شده و خود را به جلسه رسانده است .

* قربان نظری مسئول دفتر نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی معرفی شد که در دفتر نماینده قبل آغاز به کار کرده است .

نظری هشدار داد: مدیران ادارات به حرف افرادی که با عنوان لیدر نماینده، نیرو برای کارمعرفی می کنند اعتماد نکنند و آقای خادمی فعلا تصمیمی برای عزل و نصب و چینش افراد در ادارات ندارد ،این کار در شعارهایش و لیست برنامه هایش نیست پس به شایعات دامن نزنید،کارگروه های تخصصی برای مطرح کردن حرف و مشکلات مردم ایجاد شده است و آقای خادمی رایزنی ها مختلفی برای حل مشکلات مردم با وزرا انجام داده است.

*رئیس آموزش و پرورش صیدون از کمبود شدید نیرو ، وجود نیروهای غیربومی درمنطقه صیدون و اجباری شدن پیش دبستانی . خبر داد .

* در این میان پخش برگه ابلاغیه به مدیران در وسط جلسه حواس حاضرین را پرت کرد.

*فرماندار باغملک در ابتدای جلسه رئیس جهاد کشاورزی و رئیس دامپزشکی را بعنوان مدیران موفق را معرفی و از آنها تقدیر کرد.

– بارها در جلسات دیده شد فرماندار تذکرات جدی در خصوص خدمت به مردم به مدیران ادارات می دهد و این بار هم مدیران از این تذکرات بی بهره نشدند .

-حیایی اهوازی گفت : دیدگاه و حزب و مدیران و کارمندان و اینکه چه کسی چپ است و چه کسی راست ، برای من مطرح نیست نحوه خدمت به مردم مهم است و اگر کسی چپ و راست عمل کند چپ و راستش می کنیم.

-این تذکر در عین حال که کاملا جدی بود ولی در قالب شوخی بیان شد.

-خطاب برخی مسئولین با پیشوند دکتر توسط فرماندار قابل توجه بود .

با وجود اینکه موضوع جلسه طرح بوسه بر پیشانی ماه خدا اعلام شده بود ولی با حاشیه های مختلفی همراه بود و در پایان جلسه وظابف و کارهای پیشنهادی در راستای عملی شدن این طرح اعلام و ابلاغ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها