استاد دانشگاه گفت: آقای ظریف مانند یک "مرد" به اشتباه تاریخی خود اعتراف کند و بپذیرد که خطا کرده و از درگاه خداوند عذرخواهی کند و استعفا دهد و این راه بهترین روشی است که می تواند در آینده وجدان ایشان را آسوده کند.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۷۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات متناقض برخی مقامات دولتی به ویژه ظریف درباره رفع تحریم ها، اظهار داشت: آقای ظریف گفت که برخی از تحریم های ظالمانه به دلیل استکبارستیزی ما همچنان پابرجاست؛ بنابراین تمام ادعاهای آقای روحانی مبنی بر اینکه همه تحریم ها از بین رفته، باطل می شوند.

وی افزود: آقای روحانی بارها به صراحت گفته اند که همه تحریم ها از بین رفته و لغو شده است، حال اگر سخنان آقای ظریف را بپذیریم باید همه اظهارات روحانی درباره رفع تحریم ها را غیر واقعی بدانیم.

کوشکی ادامه داد: تمام آنچه با عنوان مذاکرات هسته ای و برجام نام برده می شود در حقیقت تلاشی برای هیچ بود؛ مسوولین اظهار می کنند که تحریم ها برداشته نشده است پس یعنی عملا بیش از دو سال، مردم ایران منتظر هیچ بوده اند و آن همه هزینه هیاهویی برای هیچ بود.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: آقایان روحانی و ظریف باید به خاطر برجام که اهانت به ملت ایران بود جوابگو باشند.

کوشکی تصریح کرد: دولت راستگویان از ابتدا می گفت که هدف ما چرخیدن چرخ زندگی مردم است و اکنون به دنبال این هستند که گردونه استکبار ستیزی را لغو کنیم تا چرخ زندگی مردم بچرخد و احتمالا در آینده هم خواهند گفت که بخش عظیمی از تحریم ها به خاطر مسلمان بودن ما است؛ لذا حتما باید مردم باید دینشان را کنار بگذارند تا چرخ زندگیشان بچرخد!

وی افزود: آقای ظریف مانند یک "مرد" به اشتباه تاریخی خود اعتراف کند و بپذیرد که خطا کرده و از درگاه خداوند عذرخواهی کند و استعفا دهد و این راه بهترین روشی است که می تواند در آینده وجدان ایشان را آسوده کند.
ارسال نظرات