فرماندار بهشهر از همکاری بسیج سازندگی مازندران برای بهبود وضعیت راه‌های روستایی بهشهر خبر داد و گفت: طبق توافقنامه انجام‌شده بسیج سازندگی برای آسفالت 30 کیلومتر از راه روستایی یانه‎سر وارد عمل شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۶۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سید خالق سجادی عصر امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان بهشهر، اظهار کرد: فردا و با مساعد شدن هوا، عملیات بخشی از جاده مواصلاتی روستاهای هزارجریب بالادست این شهرستان به همت اداره‌کل راه و شهرسازی و بسیج سازندگی مازندران ترمیم، به‌سازی و آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه مرمت و آسفالت راه‎های روستایی را برای رفاه حال روستائیان و توجه به صنعت توریسم در اولویت‌های برنامه کاری سال‎جاری قرار دادیم، افزود: محرومیت بخش یانه‌سر در مقایسه با سایر راه‎های روستایی در مازندران مشهود است، لذا در بازدید اوایل ماه جاری که با حضور معاون مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس بسیج سازندگی مازندران از جاده‎های سخت‎گذر این بخش صورت گرفت شاخص آسفالت راه‌های روستایی بهشهر از سرانه کشوری پایین‌تر اعلام شد.

فرماندار بهشهر از همکاری بسیج سازندگی مازندران برای بهبود وضعیت راه‌های روستایی بهشهر خبر داد و گفت: طبق توافقنامه انجام‌شده با بسیج سازندگی و اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، مقرر شد که بسیج سازندگی برای آسفالت 30 کیلومتر از راه روستایی یانه‎سر وارد عمل شود.

وی در پایان اظهار کرد: مقرر شد که اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران نیز برای جذب 18 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، برای توسعه راه‌های روستایی بهشهر، رایزنی کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها