محافل انس با قرآن کریم با همکاری پایگاه‌های بسیج شهرستان زرندیه با حضور اساتید و قاریان مطرح کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۱۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن ماه عبادت و بندگی ماه نزول قرآن، مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم به میزبانی عموم بسیجیان و مردم شریف شهرستان زرندیه و با حضور افتخاری قاریان برجسته و بین‌المللی کشور "احمد ابوالقاسمی" و "مهدی قره‌شیخلو" برگزار می‌شود.

با تلاش حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) شهرک فاطمیه(س) هفتم ماه مبارک رمضان و با همکاری بسج اصناف درمسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد و قاری برجسته جهان اسلام استاد " احمد ابوالقاسمی" مهمان ویژه این برنامه خواهد بود.

لازم به ذکر است رمضان گذشته  ترتیل کل قرآن کریم با صدای "احمد ابوالقاسمی" رونمایی شد این ترتیل با سبکی جدید و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون استفاده از نغمات و دستگاه‌های ایرانی اجرا شده است.

همچنین به همت حوزه حضرت ولیعصر(عج) و پایگاه شهدای زاویه در دهمین روز از ماه مبارک رمضان مسجد جامع شهر زاویه میزبان قاری برجسته کشوری و رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور "مهدی قره شیخلو" است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات