شهردار اراک گفت: در چهار شب پایانی ماه مبارک رمضان جشن بندگی در پارک‌های بزرگ اراک برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۱۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

محمدابراهیم عباسی در حاشیه برگزاری ویژه برنامه "پارک معرفت" در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به اجرای این برنامه فرهنگی اظهار داشت: شهرداری اراک با همکاری ناحیه مقاومت بسیج اراک برای اولین بار ویژه برنامه‌های "پارک معرفت" را همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

وی افزود: این برنامه‌ها با هدف تلطیف فضای پارک‌ها و ایجاد یک جو فرهنگی در کنار سایر کارکردهای یک پارک تفریحی اجرایی می‌شود که پس از اجرا در پارک امیرکبیر به ترتیب در پارک شهدای گمنام، گلبرگ و ملت برگزار خواهد شد.

شهردار اراک تصریح کرد: شهرداری اراک در نظر دارد با برگزاری این برنامه در طول تابستان از فرصت حضور گسترده خانواده‌ها در پارک‌های شهر اراک در فصل تابستان نهایت استفاده را ببرد و در این برنامه با برپایی بیش از 25 غرفه با موضوعات مختلف سعی شده تمام اقشار جامعه را در برگیرد.

عباسی با اشاره به برگزاری جشن‌های ویژه گفت: در چهار شب پایانی ماه مبارک رمضان جشن بندگی در پارک‌های بزرگ اراک برگزار خواهد شد و امیدواریم با برگزاری این چنین مراسمات قدمی مثبت در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن به خصوص در بین قشر جوان صورت پذیرد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تمرین بندگی است و اگر کسی در این ماه مبارک تمرین کند که بنده خدا باشد و غیر از خدای سبحان در برابر دیگران تعظیم نکند، به بهترین توشه رسیده و بندگی و معنویت در ماه مبارک رمضان به اوج خود می‌رسد.

شهردار اراک تصریح کرد: خداوند در ماه مبارک رمضان این فرصت را به انسان داده که با تفکر در اعمال و کردار گذشته خویش، پیش از این‌که او را محاسبه کنند خود به محاسبه اعمال خویش بپردازد.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: انسان می‌تواند با دعا و نیایش زمینه صیقل دادن روح از گناه برای درک نورهای رحمت که بر دل انسان‌های موحد و مؤمن می‌تابد را فراهم کند از لحاظ معنوی به جوانان سفارش می کنم از این نعمت جوانی استفاده ببرند ودر این ماه از نعم الهی بهره جویند چرا که عبادت در جوانی بهتر از پیری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات