ویژه برنامه "پارک معرفت" با همکاری سپاه ناحیه اراک و مجموعه ورزشی فرهنگی شهرداری و موسسه تبلیغی مصباح‌الهدی به مدت 40 شب در پارک‌های شهرستان اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۱۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، شامگاه گذشته ویژه برنامه "پارک معرفت" در پارک امیرکبیر شهرستان اراک با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

ویژه برنامه "پارک معرفت" با برپایی 25 غرفه فرهنگی، بازی و سرگرمی، پاسخ به سوالات شرعی و آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای آغاز به کار کرد.

این ویژه برنامه‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان و در طول فصل تابستان در سراسر پارک‌های استان ادامه خواهد داشت و این ویژه برنامه‌ها به مدت 40 شب برگزار می‌شود.

در اراک این برنامه‌ها با همت ناحیه مقاومت بسیج اراک و شهرداری اراک به طور ویژه درماه مبارک رمضان در پارک‌های امیرکبیر، ملت، گلبرگ و شهدای گمنام برگزار می‌گردد.

ویژه برنامه پارک ملت با اقامه نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود و هدف آن تعمیق فرهنگ اسلامی همزمان با ایام فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان از تحصیل و حضور پررنگ‌تر خانواده‌ها در مجموعه پارک‌هاست.

بخش عمومی شامل غرفه مشاوره همراه با تست‌های روان شناسی توسط بازی‌های فکری، غرفه طب اسلامی همراه با ارائه رژیم غذایی و مزاج شناسی، غرفه خدمات پزشکی، غرفه پرده خوانی، غرفه دقایقی با قرآن و امام زمان(عج) و غرفه آشنایی با مدافعین حرم  است.

بخش بانوان را شامل غرفه  مشاوره، غرفه عکاسی حجاب، غرفه خدمات پزشکی، حجاب در ایران باستان،  حریم آسمانی و سفره آسمانی و بخش کودکان نیز شامل غرفه چهره پردازی کودکان، غرفه نقاشی، غرفه خلاقیت، غرفه بازی با شن، غرفه استخر توپ،  برنامه ویژه عروسک، سفال گری کودکان است.

همچنین غرفه دارت تیر و کمان حرفه‌ای، غرفه بازی با پنت بال، نقاشی با شن بزرگسالان، غرفه سفره اعمال، غرفه بازی در مسیر گنج را نیز از بخش جوانان و در بخش ورزشی پارک معرفت نیز تنیس روی میز، فوتبال دستی  و طناب کشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات