خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ورود جریانات سیاسی به دانشگاه را مخرب دانست و گفت: اینکه جریانات سیاسی بر دانشگاه‌ها حاکم شود، برای رشد علمی کشور خطرناک است.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۰۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمدسعیدی در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور قم در سالن محراب حرم مطهر گفت: وظیفه ماست که نسل جوان را که امانتی در دستان ما هستند را راهنمایی کرده و به مسیر درست هدایت کنیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) در دوران حکومت طاغوت، توانست مردم را در مسیر الهی بسیج کند و بزرگان آن زمان را نیز با خود همراه سازد. امروزه در نظامی هستیم که به برکت امام(ره) و خون شهیدان و هدایت‌های مقام معظم رهبری در مسیر الهی قرار دارد، در چنین شرایطی امکان استفاده از این ظرفیت در هدایت جامعه فراهم است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با ضروری دانستن توزیع عادلانه امکانات در نظام برای توسعه همه جانبه گفت: این اشتباه است که با روی کار آمدن جریان سیاسی در کشور، عده‌ای با آلاف و الوف برسند و عده‌ای نیز سرنگون گردند. بنده همواره به مسؤولان توصیه می‌کنم که هیچ وقت با جریان‌ها همراه نشوند، چرا که آنها وفا و بهایی ندارند، این مردم هستند که وفا و بها دارند.

وی با بیان اینکه بحث جریانات سیاسی و تقابل آنها مسئله‌ای است که در عرصه تبلیغات دوران انتخابات است، گفت: این اشتباه است که جریانات سیاسی خود را به نام افراد کنند و همواره سهم خواهی کنند. این جریان خطرناکی برای کشور است که جامعه را تهدید می‌کند.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: نباید دولت‌ها در زمان روی کار آمدن ابتدا تلاش خود را به کوبیدن دولت قبل معطوف کنند و بعد از آن با شعار دادن‌ها، فرصت خدمت را از دست بدهند.

وی در ادامه ورود جریانات سیاسی به دانشگاه را مخرب دانست و گفت: تفاوت دیدگاه‌ها و نظرات می‌تواند در دانشگاه وجود داشته باشد، ولی اینکه جریانات سیاسی بر دانشگاه‌ها حاکم شود برای رشد علمی کشور خطرناک است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: تجربه نشان داده که وقتی جریان سیاسی وارد دانشگاه می‌شود، با توجه به روحیه جوانی دانشجویان، عده‌ای را به شدت به سوی خود جذب می‌کند و عده‌ای نیز به شدت آن را دفع می‌کنند.

وی افزود: جریان‌های داخلی باید همگی هدف کلی نظام را در دستور کار خود قرار دهند و نظام اسلامی را برای رسیدن به جامعه مهدوی هدایت کنند.
ارسال نظرات