مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد به حمایت از 900 بیمار خاص و صعب‌العلاج کهگیلویه و بویراحمدی با اجرای طرح شفا اشاره کرد و گفت: طرح‌های دیگری برای حمایت از محرومین در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۴۸۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

فرید محبی در گفتگو بسیج اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از سوی کمیته امداد برای مددجویان زیر پوشش این مجموعه حمایتی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه‌های مختلفی که یکی از آن‌ها طرح مفتاح‌الجنة و بازدید مسؤولان و خیرین از مستمندان در استان است.

وی با بیان مزایا و محسنات این طرح گفت: در طرح مفتاح‌الجنة مسؤولان و خیران از نزدیک با مردم مستضعف و خانوارهای محروم آشنایی پیدا می‌کنند.

محبی گفت: مزیت این طرح به این است که مسؤولان از نزدیک محرومیت‌ها را مشاهده کرده و همین موجب می‌شود که درد آن‌ها را فهمیده و به فکر کمک هر چه بیشتر و حمایت از محرومین و مستضعفین باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر طرح‌هایی که همه ساله توسط کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود را طرح اطعام و سفره‌های افطاری ذکر کرد.

محبی با بیان اینکه امسال نیز چنین برنامه‌هایی تدارک دیده شده است، افزود: این کار در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود.

این مسؤول نهاد حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سبد غذایی، سفره‌های افطاری و همچنین اهدای غذای گرم و جیره خشک از دیگر راه‌های اجرای این طرح برای همراهی با نیازمندان در ماه مبارک رمضان و ضیافت‌الله است.

وی در ادامه یکی از مشکلات اساسی محرومین و مستضعفان را بیماری‌های صعب‌العلاج برخی از آن‌ها عنوان کرد و گفت: 90 بیمار صعب‌العلاج و بیمار خاص در استان داریم.

محبی اجرای طرح شفا را کاری مهم در این حوزه دانست و گفت: در ماه مبارک رمضان یکی از راه‌های کمک و دستگیری از این بیماران صعب‌العلاج اجرای طرح شفا در استان است.

این مسؤول تأمین دارو و همچنین هزینه‌های درمان این عده از بیماران را بسیار سخت دانست و گفت: به همین جهت در طرح شفا خیرین و کسانی که تمکن مالی دارند به کمک این بیماران می‌شتابند.

طرح اکرام از دیگر طرح‌های حمایتی کمیته امداد از محرومان جامعه بود که محبی به آن اشاره کرد و گفت: در این طرح به حمایت از یتیمان می‌پردازیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در استان تعداد 3 هزار و 400 یتیم با گروه سنی زیر 18 سال زیر پوشش حمایتی کمیته امداد داریم که نیازمند کمک همه خیرین و مردم هستند.

محبی از حامی‌یابی به عنوان یکی از اقدامات کمیته امداد برای حمایت از ایتام سخن به میان آورد و گفت: در حال حاضر بیش از 6 هزار حامی داریم که تلاش بر افزایش این تعداد داریم.

ارسال نظرات