رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: 15 دستگاه دیالیز در این مرکز درمانی فعال است که از این تعداد پنج دستگاه نوسازی شده است.
کد خبر: ۸۶۹۳۴۶۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

مولایی‌فردر گفتگو با بسیج ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان را از جمله بسته‌های خدمت در اجرای طرح تحول سلامت دانست و اظهار داشت:بر همین اساس بازسازی و تعمیر بخش های مختلف بیمارستان مطابق با نیازسنجی انجام شده صورت گرفته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت با بیان اینکه از آغاز اجرای این بسته خدمت 20 میلیارد ریال در این مرکز درمانی هزینه شده است افزود: بازسازی بخش جراحی مغز و اعصاب هم اکنون در حال عملیات اجرایی است.وی افزود: در راستای ارتقای هتلینگ فضای جدیدی برای بخش دیالیز در نظر گرفته شده است که این بخش به صورت سالن و مطابق با استانداردهای کشوری و جهانی است.

مولایی‌فر از توسعه تخت‌های بخش دیالیز خبر داد و با بیان اینکه تعداد پنج دستگاه نوسازی شده است تصریح کرد: در حال حاضر 15 دستگاه فعال در این بخش به بیماران خدمات‌رسانی می‌کند.

این مسؤول عنوان کرد: 78بیمار دیالیزی از خدمات بخش دیالیز بیمارستان دهدشت استفاده می‌کنند.وی افزود: این بیماران دو بار در هفته به بخش مراجعه و کارهای درمانی خود را پیگیری می‌کنند.

ارسال نظرات