دبیر همایش نکوداشت خاندان علیم مروستی خبر داد:
دبیر همایش نکوداشت خاندان علیم مروستی گفت: این همایش با همراهی کلیه سازمان ها و با محوریت شورای اسلامی شهر مروست،فرمانداری شهرستان خاتم و حمایت و پشتیبانی معاونت توسعه مدیریت ومنابع وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۴۴۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

دبیرهمایش نکوداشت خاندان علیم مروستی در گفتگو با خبرنگار بسیج از خاتم، با اعلام این خبر گفت:همایش نکوداشت خاندان علیم مروستی در تابستان سال جاری در استان یزد با میزبانی بخش مروست برگزار خواهد شد.

حجت فلاحتی علت برگزاری این همایش را تقدیر از خدمات ارزشمند این خانواده برشمرد و اظهار داشت: فرزندان و همسر شادروان دکتر غلامحسین علیم مروستی از اساتید و بنیان گذاران جراحی گوش وحلق و بینی و موسس بیمارستان مروستی در تهران و منشأ اثر بسیاری از خدمات خییری و عام المنفعه در جای جای میهن عزیزمان بوده اند و نام پرآوازه آنان در سراسر دنیا به نیکی یاد می شود و موجب افتخارآفرینی های زیادی در عرصه های مختلف علمی برای کشورمان در دنیا بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: این همایش طی دو روز با همراهی کلیه سازمان ها و با محوریت شورای اسلامی شهر مروست، فرمانداری شهرستان خاتم و حمایت وپشتیبانی دکتر کاراندیش مروستی معاونت توسعه مدیریت ومنابع وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر همایش در پایان گفت: افتتاحیه این همایش در بخش مروست و اختتامیه آن در استان یزد خواهد بود.

ارسال نظرات