رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد مهریز گفت: طرح معنوی تلاوت نور در ۱۲۰ مسجد این شهرستان در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۴۲۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سیدرضا آقایی با اشاره به اینکه طرح تلاوت نور در 120 مسجد مهریز برگزار می‌شود، اظهار داشت: این طرح در طول سال و ماه مبارک رمضان همه شب در پایان نمازجماعت مغرب و عشا برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه افزون بر سه هزار و 500 شهروند متدین و به ویژه جوانان ولایتمدار این شهرستان فعالانه در این طرح شرکت می‌کنند، گفت: از این تعداد شرکت کننده در طرح تلاوت نور 60 درصد را آقایان و 40 درصد بقیه را نیز بانوان مهریزی تشکیل می‌دهد.

وی بیان کرد: در قالب طرح تلاوت نور که با استقبال بسیار خوب جوانان مهریزی مواجه شده است، هرشب یک صفحه کلام وحی با ترجمه قرائت می‌شود.

آقایی ترویج فرهنگ ختم قرآن کریم در طول سال و ماه مبارک رمضان، بیان مفاهیم و قرآئت قرآن در سطح مساجد به صورت مستمر را از اهداف طرح عنوان کرد.

وی برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی برای مجریان طرح همچنین تجلیل سالانه از آنها را از دیگر برنامه‌های جنبی اجرای طرح تلاوت نور عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز گفت: برای اجرای بهتر طرح تلاوت نور در مساجد این شهرستان نسبت به توزیع قرآن بین مساجد زیر پوشش اقدام شده است.

آقایی بر گسترش این فعالیت معنوی در سالجاری در اکثر مساجد شهرستان مهریز با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد.

تسنیم
ارسال نظرات