میرجلیلی در جمع بسیجیان گفت: مادران امروز باید طلایه داران نهضت حسینی درمنازل باشند و طبق فرمان مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل را باید از منازل ومادران آغاز کرد.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۹۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از یزد، به منظور بالابردن سطح آگاهی و فرهنگ مادران فرمانده پایگاه ام البنین حوزه یک فاطمیه ناحیه ثارالله یزد اقدام به نشست بصیرتی کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی و سبک زندگی اسلامی نمود.

"آقازاده شیرازی" فرمانده پایگاه ام البنین دراین خصوص گفت: به منظور بالابردن سطح آگاهی و فرهنگ مادران اقدام به برگزاری نشست بصیرتی کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی و سبک زندگی اسلامی برای خواهران بسیجی انجام شد.

وی افزود: در این نشست که بیش از 180 نفر از خواهران بسیجی شرکت داشتند، میر جلیلی ازسازمان تبلیغات اسلامی یزد در مورد وظایف مادران از ابتدای ازدواج تا هنگام تولد نوزاد، تربیت و ... نکاتی را از ائمه اطهار بیان نمود.

وی درادامه افزود: دراین جلسه میرجلیلی از مادران امروزخواست که طلایه داران نهضت حسینی درمنازل باشند و همچنین طبق فرمان مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل را باید از منازل ومادران آغازنمود .

در پایان در خصوص آسان گرفتن ازدواج دختر و پسر و اینکه نباید با مانع تراشی و تجملات مانع ازدواج جوانان بشویم مطالبی را ایراد نمود.

ارسال نظرات