خبرهای داغ:
مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس خبر داد
مدیرعامل آستان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس گفت: ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در کلاس‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در شهرستان‌های طبس، کاشمر، قاین، بشرویه و روستای محمدآباد طبس تا سوم تیرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۷۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حمزه سپهریان صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با نزدیک شدن فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان، فعالیت ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در کلاس‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس در شهرستان‌های طبس، کاشمر، قاین، بشرویه و روستای محمدآباد طبس از 22 خرداد‌ماه سال جاری آغاز و تا سوم تیر ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، این مؤسسه کلاس‌های اوقات فراغت را برای متقاضیان به صورت روز در میان(روزهای زوج ویژه خواهران و روزهای فرد مختص برادران) در حوزه‌های مختلف برگزار می‌کند.

مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس به بیان این حوزه‌ها پرداخت و گفت: علوم قرآنی شامل آموزش دروس روخوانی،روان‌خوانی، تجوید، تدبر در قرآن، تفسیر و مفاهیم، حفظ، صوت و لحن با همکاری اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی، معارف اسلامی شامل آموزش دروس نهج‌البلاغه، سبک زندگی، مدرس‌شناسی، احکام و مداحی، خانواده شامل کارگاه‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل(فرهنگ قناعت و مقابله با اسراف) و طب اسلامی سنتی از منظر امام رضا(ع)، بخشی از برنامه‌های مختلف در این حوزه‌ها است.

سپهریان ادامه داد: در حوزه هنری شامل آموزش دروس خوشنویسی، نقاشی و طراحی، گلسازی، خیاطی، قلاب‌بافی و آشپزی و در حوزه علمی آموزشی شامل آموزش دروس کامپیوتر، عربی، انگلیسی و ریاضی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده که قرار است این کلاس‌ها از تاریخ 19 خرداد سال جاری لغایت 28 مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام رایگان در کلاس‌های علوم قرآنی و معارف اسلامی و کارگاه‌های آموزشی خانواده و اجرای برنامه‌های فوق‌العاده از جمله نمایش فیلم، مسابقات، اردوهای فرهنگی تربیتی، بازدیدها و تأمین وسیله ایاب و ذهاب از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه در جذب بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان و غنی‌تر کردن اوقات فراغت آنان در شهرستان‌های مربوطه است.

مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه «گلشن وحی» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به اجرا درآمده که شامل آیین جزءخوانی و تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز همراه با مسابقات قرآنی است.

سپهریان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه گلشن وحی همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هر روز از ساعت 13:30 با حضور بیش‌از یک‌هزار و 800 زائر و مجاور آغاز شده و به صورت زنده از شبکه خاوران(شبکه سیمای خراسان جنوبی) پخش می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها