خبرهای داغ:

پروژه ساختمان خانه های بهداشت در هندیجان راه اندازی شد

رییس اداره شبکه بهداشت و در مان هندیجان گفت:به منظور محرومیت زدایی و اهمیت به سلامت و درمان پروژه های احداث و ساخت خانه های بهداشت در روستاهای محروم هندیجان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۴۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
ناصر حاتم زاده پیش ازظهر یکشنبه در گفت وگو با خبر نگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:پروژه های ساخته شده و تعمیر و بازسازی خانه بهداشت در روستای مشراگه با هزینه مبلغ ۸۰میلیون تومان  راه اندازی شده  و خانه بهداشت روستای کریم آباد که ۹۰درصد کار فیزیکی ساختمان با هزینه مبلغ ۸۰میلیون انجام گرفته که در آینده نزدیک به بهره برداری  می رسد.

وی افزود :۴خانه بهداشت در روستاهای هندیجان با هزینه مبلغ ۲۸۰میلیون تومان  تعمیر ، بازسازی و تجهیز  شده است.

وی بابیان دیوار کشی ساختمان بیمارستان شهدای هندیجان گفت:دیوار کشی دور بیمارستان شهدای هندیجان با هزینه مبلغ ۷۰میلیون تومان انجام شده است.

حاتم زاده رییس اداره شبکه بهداشت ودرمان هندیجان عنوان کرد:در صورت تأمین اعتبارات کافی احداث تعدادی پروژه بهداشتی شامل پایگاه سلامت در هندیجان ، پایگاه ۱۱۵در روستای سویره ، یک سالن آموزش بهداشتی ، تعمیر و بازسازی ساختمان مرکز بهداشت  و درمان هندیجان که مربوط به ۴۰سال گذشته است در آینده نزدیک انجام می گیرد .

وی با اشاره به راه اندازی و تهیه تجهیزات بخش دیالیز  در هندیجان بیان کرد:برنامه مطالعاتی و طراحی بخش دیالیزهندیجان انجام شده که  هزینه راه اندازی مبلغ ۱۰۰میلیون تومان وهزینه تجهیزات و امکانات  مبلغ ۲۲۰میلیون تومان است که مبلغ ۱۰میلیون تومان با مشارکت خیرین شهرستان تهیه  شده که با تأمین مابقی مبالغ در آینده راه اندازی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها