خبرهای داغ:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز فعالیت‌ های گسترده تابستانی در ۵۸ مرکز کانون سراسر استان به‌ منظور غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌ های خوزستانی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۳۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگاربسیج  غلامرضا شنبدی اظهار کرد: ۵۸ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون استان خوزستان در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندرامام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، کارون، هویزه، شادگان و هفتکل، هم‌زمان با آغاز تعطیلات تابستانی مدارس سراسر استان خوزستان با برگزاری کلاس‌ های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی به استقبال کودکان و نوجوانان پنج تا ۱۷ سال رفتند.

وی افزود: در فعالیت‌ های فرهنگی تابستانی کانون برنامه‌های قصه‌گویی، شعرخواني، روخواني کتاب، معرفي کتاب، بحث کتاب، بحث آزاد، معرفي شخصيت، معرفي سرزمين، معرفي وقايع و ايام، نشريه نگاری، تحقيق، مسابقات، کاردستی، بازي و سرگرمی، اجراي نمايش عروسکي، نمايش و نقد فيلم، نمايش خلاق، اردو و سفر و بازديدها انجام می‌ شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، فعالیت‌های هنری تابستانه کانون را نقاشي، خوشنويسی، سفالگری، سرود، نمايش عروسکی، عکاسي، پویانمایی و هنرهای دستی و بومی عنوان کرد و یادآور شد: همچنین در بخش ادبی فعالیت‌ های، طرح‌ های ادبی، کارگاه شعر و کارگاه داستان در تابستان برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

شنبدی در ادامه به فعالیت‌ های مذهبی کانون اشاره کرد و افزود: فعالیت‌ های مذهبی مراکز کانون حول سه محور آشنایی بچه‌ها با قرآن، احادیث و احکام در تابستان امسال برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شوند.

وی تأکید کرد: محتوای فعالیت‌های دینی و مذهبی در مراکز کانون استان خوزستان بر اساس روایات، احکام و داستان‌هایی برخوردار از سندیت معتبر اجرا می‌شوند و کارشناسان و مربیان کانون به این مهم اهتمام ویژه دارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در بخش فعالیت‌ های علمی نیز گفت: در تابستان امسال نجوم، زیست‌شناسی نیز بخش از فعالیت‌ های علمی مراکز کانون خواهند بود.

شنبدی همچنین از برنامه‌ ریزی ویژه برای کودکان و نوجوانان روستایی خبر داد و یادآور شد: سه کتابخانه سیار روستایی نیز در تابستان امسال بیش از ۶۰ روستای اطراف شهرستان اهواز را پوشش خواهند داد و برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی برگزار خواهند کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ۵۸ مرکز ثابت، سیار و پستی دارد که بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌ کند.

انتهای پیام/ض

ارسال نظرات
پر بیننده ها