نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
نماینده دوره نهم مجلس گفت: برخی از مسئولان به سکولاریسم در عرصه فرهنگ قائل اند این ولنگاری در سه سال اخیر بیشتر شده و به دیدگاه های مسئولینی بر می گردد که اجرای امور فرهنگی را بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۹۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
زهره طبیب زاده نوری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: مقوله ولنگاری فرهنگی به اشکال مختلف همچون بدحجابی و بی بندوباری، نشر کتب و آثار مستهجن و ولنگاری در حوزه سینما و موسیقی و دیگر حوزه ها به چشم می خورد.

وی افزود: این ولنگاری در سه سال اخیر بیشتر شده و به دیدگاه های مسئولینی بر می گردد که اجرای امور فرهنگی را بر عهده دارند.

طبیب زاده اظهار داشت: وقتی مسئولین اعلام می کنند که امور ممیزی را باید به دست ناشران سپرد دیگر چه انتظاری می توان داشت؟ وقتی این مباحث از سوی دولت دامن زده می شود دیگر نمی توان کنترلی بر روی مباحث فرهنگی داشت.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: فیلمی مثل 50 کیلو آلبالو مجوز می گیرد و وقتی اعتراض می شود وزیر ارشاد اظهار بی اطلاعی می کند تا زمانی که مسئولان فرهنگی کشور تساهل و تسامح در زمینه فرهنگی را ادامه دهند وضع به همین منوال است.

نماینده دوره نهم مجلس ادامه داد: برخی از مسئولان به سکولاریسم در عرصه فرهنگ قائل اند طبیعی است که محصولات فرهنگی ضد اخلاقی در جامعه زیاد شود و این ولنگاری فرهنگی در سایه غفلت چنین کسانی اتفاق افتاده است.

ارسال نظرات