مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران مطرح کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: آمارهای تهدیدات اجتماعی روبه افزایش است.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۹۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،احد جاودانی در جلسه بررسی و بهینه‌سازی اماکن فرهنگی فریدونکنار، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس فرهنگ و تغییر آن بر اساس آموزه‌های دینی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: دولت‌ها در تمام دنیا در زمینه فرهنگی وارد عمل می‌شوند و می‌دانند که فرهنگ عرصه اقتصادی نیست که در آن درآمد کسب کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران با اشاره به اینکه با شکل‌گیری شورای شهر به دلیل مردمی بودن می‌تواند فرهنگ را به افراد بشناساند، خاطرنشان کرد: فعالیت شورای شهر تنها عمرانی نیست بلکه پرداختن به موضوع‌های فرهنگی، اجتماعی و کار نیز ضروری است.

جاودانی با بیان اینکه می‌توان با استفاده از توان شورای شهر و شهرداری فعالیت‌های مناسب فرهنگی انجام داد، خاطرنشان کرد: فریدونکنار از جمله شهرهای مذهبی و با سابقه مناسبی است شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب کردند.

وی با اشاره به اینکه با این سابقه فرهنگی و هنری در فریدونکنار باید وضعیت این شهرستان بسیار مطلوب باشد، اظهار کرد: چالش‌ها در تمامی شهرها وجود دارد اما شهرهای مذهبی این تهدیدها بیش از گذشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان اینکه آمارهای تهدیدات اجتماعی روبه افزایش است، گفت: فضای مجازی و اینترنت امروز به عنوان یک تهدید محسوب می‌شود که باید آن را به فرصت تبدیل کرد.

جاودانی با اشاره به اینکه برای انجام امور فرهنگی باید بودجه آن را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌های توسعه فرهنگی را افزایش دهیم و متاسفانه در شهر سردار بصیر یک مجتمع فرهنگی وجود ندارد.

وی از توقف برخی از طرح‌ها به مدت 10 سال در شهرستان‌های مختلف خبر داد و گفت: اداره ارشاد فریدونکنار یک ساختمان اداری ندارد./ایسنا


انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها